10 haftalıkken sağ böbreğim de aşırı ağrı ile hastaneye gittim büyüme olduğunu söylediler ilaç kullandım ayda bir kontrole gelmemi istedi doktorum. Ben gitmedim detaylıda doktorum erkek bebek olduğu için sıkıntı yaşamazsın dedi. Şuan bi sıkıntım yok Şükür🙏🏻