Sevalinkaa Supsuheda ilk gün yaşadım içtikten yarım saat sonra kahvaltımı yaptım anında çıkardım 3 gündür kahvaltıdan bir saat önce içiyorum hiçbir sıkıntım olmadı
Pnr_KMRC1 Supsuheda aynı şekildeyim dememediğim kan hapı kalmadı hepsindede aynı şeyleri yaşıyorum içtiğim halde bi faydasınıda görmedim değerlerim yükselmedi
reisMom Supsuheda bennnn o benim aşırı midemi bulandırıyor agzım da cok berbat bir tat bırakıyor 😏 cogu zaman kullanmıyorum bile büyük tuvaletim bile siyahlaşıyor
Evrem23 Kesinlikle sabah kalkar kalkmaz içiyorum 1-2saat sonra yersem bişey olmuyor ilk 2gün hapı içip yemek yedim üstüne çıkarttım çok kötü bulantı yaptı 4gündür kullanıyorum 19+5 im bebek doğana kadar mı içiliyor bu hap inş bir daha bulanmaz mide Allah şifa kuvvet versin hepimize 🤲🏻
Supsuheda Evrem23 amin inşallah ama doğduktan sonra bile içiliyormuş ben de çok çaresizim napıcam bilmiyorum bu 2. İlaç 2si de kusturuyor korkumdan içemiyorum
Glcn12 Supsuheda bende hamilelikte pek kullanmadım son haftalarda günde 3 kez atım mecbur doğumdan sonra da 2 ay kullanıyor ben 1 hafta zor kullandım acayip şekilde kabızlık yaptı kaç kez hastanelik olduım artık elim ayağım tutmuyordu çocuğa bakamaz hale geldim
Heyzilwq Supsuheda bende hapını killanirken öyleydi şimdi şurup pekmez gibi bir şey var onu kullanıyorum onda bir sorunum olmuyor doktoruna sorabilirsin ferifer ismi
Lilahazalxx Supsuheda aaaa bende diyorum neden kustum 2 3 sefer ilaç içtikten sonra… ama benim 2 3 seferden sonra olmadı kusma
bernayerli Ben oreferon kullanıyorum, doktor bulantı ishal yapabilir yaparsa değiştirelim dedi ama hic rahatsızlık vermedi, tadı da guzel 1.kutu bitmek üzere, değerlerimi artırdı mi bilmiyorum henuz