Snmp Hanımlar dün sağlık ocağından monovit D3 verdiler siz neler kullanıyorsunuz. Bunun içinde katkı maddesi olduğu gibi şeyler gördüm bilemedim
Nurr_22_22 Snmp doğduğundan beri kullanıyorum zararı olmadı hiç tereddüt etmeyin sizde rahatca kullanın
beyzzsenturkk Snmp paraben mevcut bizde aşırı gaz ve kabızlık yapmıştı ben d vitamini kullanmıyorum ama içeriği temiz ocean var öneririm