Elfelf0 aysebaday61 bol su için . Sirkeli suyla temizlenin . Aktardan nioli yağı var onuda kullanabilirsiniz . Gecmiyosa antibiyotik başlar doktor geçmiş olsun
Yazmelegi_ aysebaday61 bol su ve bide bana şey fayda etmişti monurol sase diye bir ilaç doktora sor istersen
Rapunzel-44 aysebaday61 enfeksiyon da bı belirtin oldu mu canım merak ediyorum da bana da doktor dedi bugün üzülüyorum cok
Bugraninannesiii aysebaday61 bende de 2 gündür bir ağrı var kalçama vuruyor kesin enfeksiyon var yine. Bi geçip bir tekrarlıyor. İlk oğlumda benden bebeğe geçmişti 11 gün küvözde kalmıştı bunda da aynı olacak diye çok korkuyorum. Kalıcı Bi çözümü yok mu bu illetin yaa
esra1638 Ben azitro isimli antibiyotiği kullandım ama hala şikayetlerim geçmedi. Başka antibiyotik kullanan var mı acaba?
Mervekaradag aysebaday61 monurol şase tek doz en mükemmel çözüm ben hamileyken mucize gibi gelen ilaç