ZerrinErtzYilmaz Bu hastaneye giden yada burda bir dr önerisi olan var mı arkadaşlar? Yada hastaneyle ilgili bilgisi olan?..
Aysnctl Ben girmiorum ama komsum daha yeni 5 ocakta orda doğum yapti yeliz die bir doktorda ve cok memnunmus. Doktorun insagram adresi y.docent.dr.yelizgumus. inceleyebilirsin istersen.
ZerrinErtzYilmaz Aysnctl hastaneden memnun kalmış mı acaba? Benim evime çok yakın yürüyerek 2 dk bu yüzden tercih edebilirim ☺
Kadriye Muane ücreti 40 tl ben cemile hanıma gidiyorm cok memnunum ilgi alaka cok guzel mutlaka 15 dk feln ultrasonla muane eder herseyini sorar bi arkds gbi oluyo