Elif3333 Kızlar korkuyorum bisey olacak diye. 19 mayısta keseyi gördük henüz kalp atışına gidemedik. Benim kasık ağrılarım falan kesildi. Lütfen yorum yapın yasatan varmi? Normal mi bu ????
Belginylmz Elif3333 normal benimde öyle çok kasıklarım agrimadi hiç çok nadir kalp atışını duyduk kötü dusunme
Belginylmz Elif3333 Yok kötü dusunme benim hiç öyle kasık ağrım mide bulantim hiç olmadı arada çok nadir kaşık agrim oldu ama herşeyimi duydum çok şükür o yüzden içini rahat tut