Zhraagk Bizde Ömer Ali koyacağız inşallah 😊 (anne babalar çocuklarına koyduğu isimden sorumlu olacaklar ahirette bilginize kızlar ) 😊
edbyt Ecemnesli Yaman Ata,iki isim olarak çok uyumlu olmuş cidden😇Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏Yaman’dan vazgeçmeyeceğim 😊
selinsmother Yilmazfatma Ortak ısındığınız isim aramaya devam edin bence çünkü ilk duyunca sevilmiyosa sonra ısınılmıyor ömür boyu sesleneceksiniz biraz daha bakının