ES_es-Es ay yapmadım doğummm hala bekliyoruz. 😓🥲 nişanım geldi, doktor yarın sabah gel dedi. Bu sabah gittik kontrol ettiler sancıların var. Çoğalınca suyun gelince yada adet vibi kanaman olursa gel hemen dedi. Gönderdiler yatış yaparlar sanıyordum. Evimde bel ağrısını çekiyorum. 🥺🥺 Siz ne yapıyorsunuz