mylittle_pumpkin Güzel anneler merhaba. Bugün hava Bursa’da çok güzel ve mangal yakalım dedik fakat burada yeniyiz ve çevreyi bilmiyoruz. Bursa merkezde ve ilçelerinde mangal yakılacak mekan önerileriniz varsa benimle paylaşır mısınız ☺️
aysuyenihayat mylittle_pumpkin Atatürk kent ormanını değerlendirebilirsiniz. Benim mangal için orası çok hoşuma gidiyo 🥰
KayraKuzusu Atatürk kent ormanı havası ve ortam cok güzel,ve içerisinde extreme park var cok eğlenceli 😇
mylittle_pumpkin KayraKuzusu kitty_zge Naressmom1644 Peki burası çok kalabalık oluyor mu, daha sakin ve mümkünse ağaçlar arasındaki yerler öncelikli tercihimizdir ☺️
Naressmom1644 Evet kent ormanı güzel ama çoluk çocuk varsa bence biraz sknti. Çünkü düz zemin yok adam akıllı ben korkuyorum ordan Misi tarfalarinda çok güzel yerler var
KayraKuzusu mylittle_pumpkin şuan kalabalık mıdır bilmiyorum fakat yağmur yağdı yağacak benim evime cok yakın hava durumunu söylemek istedim 😇