Alyailk merhaba bende lokman hekim Akay hastanesine gidiyorum Doktorum Nagehan hanım benim bebeğiminde karın çevresi 10 gün geriden geliyor takip altına alcaz dedi bu ara açılırsa sıkıntı şimdilik bi sıkıntı yok dedi 36+3 bende. Ama özel hastane para için yapıyorlar diye düşünmeyin bence ve dediklerini yapın derim size..