yenibirannis Kizlar bebeğiniz ne aralıklarla hareket ediyo hiç etmediği gün oluyomu benmki bı iki gün hareketliyse diğer günleri etmiyo bu normalmi ya öyle olunca endişe ediyorum sizde de oluyomu yada nasi oluyo 😊
Elenora yenibirannis her gün hareket etsin diye rahatsız ediyorum onu 🤣 yoksa sıkılırım pıt diye tepki bile verse okeyim o gün
Kubrakarahan yenibirannis ben 20+1 oldum sürekli hissediyordum iki gündür hissetmiyorum cok korkuyorum şuan acile gitsem naparlar acaba ulturasona sokarlarmı bilmiyorum da
_brcu88_ yenibirannis normal canım benimkide aynı şekilde 🌸21 haftalık olacaz yarın sürekli hareket etmiyo genelde yemeklerden sonra daha hareketli ,😂
melekmommm yenibirannis yarın tam 20 haftalığım pazartesi hissettim çok net birde bugün sanki bişey hisettim gibi ama kaç gündür içim içimi yiyor 🤦🏻♀️
Yaz_mina yenibirannis detaylı ultrason da doktor 24. Haftadan sonra net hissedersin dedi.Yemeklerden sonra kıpırtılar oluyor ama demek ki daha zamanı var 😊
Mira343434 Bnde 20 haftaligim ve üçüncü doktor norml dedi anca bu zamandan sora hisstemye başlarsn ddi normlde 20 den sora hisstemye baslaniyorms ama bakalm herkezin bir olmuyor tabi ama çok takdim her gidismde soruyorm norml ddi
Elenora yenibirannis sırt üstü uzanıyorum doktor muayene edecek gibi göbeğimi okşayıp hafifçe parmaklarımla dokunuyorum
yenibirannis Kubrakarahan normal diyolar ama 25. Haftaya kadar hergun hissedilmemesi bende hissetmiyodum dün bugün yattıkca hissediyorum
Zeyzox 20+2 yim ben genel olarak neredeyse hiç hissetmiyorum desem arada minik biseyler hissediyo gibi oluyoeum kipirtti sanki ama hic bi zaman net belirgin hareket etti diyemiyorum bagirsagim midem mi acaba diyorum😐😐
kelebekucusu Zeyzox bebek hareket ettiği zaman anlaşılıyor gerçekten bu bebek diyorsunuz ve çok güzel bir duygu umarım en kısa sürede hissedersiniz :)
kelebekucusu yenibirannis 18+6da ilk hareketini hissettim gidiklanma şeklindeydi sonra ara ara sürekli olmamak kaydıyla hissettim bazen gün içinde hiç oynamadı akşam Bi iki defa oldu. 19+3te ilk tekmelerinj hissettim dün de çok tekmeledi ama bugün sadece birkaç defa hissettim bazen durtsem de beyefendi tepki vermiyor korkutuyor beni ama bu haftalarda çok normal endişelenmeyin:)