Merhabalar öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağımıza alalım tüm gebiş anneler olarak :) Benimde ilk gebeliğim ben aldıklarımı aktarayım kısaca. Öncelikle sorduğunuz müslin örtü genellikle yaz bebişleri için kullanılan bir tür terletmeyen geneli yumuşak olan bir örtüdür yaz akşamlarında esintiye karşı battaniye görevi görür. Benim yaz bebeği olacağı için bolca aldım. Ekstradan omuz müslin örtüsüde aldım omzumda gazını çıkarırken kusma vs yapma durumunda kullanmak için. Sizin kış olcağı için peluş ya da nohut battaniyelerden alabilirsiniz. 2 takım hastane çıkış seti aldım. Bir tanesi 10 parça olanlardan içersinde penye battaniye ve zıbın tulum alt şapka eldiven bulunuyor. Hemşireye onu vermeyi düşünüyorum. Bolca zıbın ve tulum aldım. Eğer çevrenizde doğum yapmış kişiler varsa ve teklif ederlerse geri çevirmeyin derim :) çünkü bazı kazalar yaşanabiliyormuş 💩. Eldiven hiç almadım doktorlar pek önermiyor. Çorap şapka aldım. Kış için uyku tulumlarından aldım. Çok fazla patikli alt ya da patikli tulum almayın derim çünkü birden boyları uzadığı için ayakları sığmıyor. Genel olarak patiksiz alt aldım. Reflü yatağı çok kullanışlı oluyormuş ona bakabilirsiniz. Ben emzirme yastığı ve baby nestte aldım. Kiwi markasının süt sağma makinesi,mochi süt pompası,philps avent 2li emzik, biberon, süt saklama poşeti,pişik kremi, göğüs ucu kremi,alt açma örtüsü,anne bebek keçeden bölmeli çanta odadan odaya giderken taşımak için çok ideal.anne bebek sırt çantası, bebek şampuanı,bebek deterjanı, ben siveno markasını tercih ettim içeriği temiz ve güzel yıkadı kıyafetleri. Şampuan olarak minoris ve mustela seti aldım. Küvet seti içerisinden file de çıktı. E bebekten aldım. Pahalı markalara gerek yok çünkü bir süre sonra küvete sığmıyorlar ben 5 parça küvet setini 200 liraya almıştım. O kadar çok ki alıncaklar😂 aklıma gelenler bunlar. Yine takıldığınız bir yer olursa yanıtlarım. Kolay doğumlar herkese inşallah 🙏🏻🌸