ikibebisim Alyamomm şuanda normal gözüküyor 2 gün sonra tekrar baktırdığın zaman betanın x2 olması gerekiyor
Nazzbekiroglu Alyamomm canım benim de 23 Mayıs da değer 17 çıktı 25 Mayısda tekrar gittim 66 çıktı şimdi pazartesiyi bekliyorum tekrar baktırıcam bu şekilde yükselirse güzel daha çok küçükmüş o yüzden böyle küçük rakamlar çıkıyor
Alyamomm Nazzbekiroglu inşallah canım kimyasal ya da dış gebelikten şüphelendi doktorum ama bugün ki beta HCG neredeyse iki katına çıkmış o yüzden çok umutlandim inşallah bu şekilde devam eder
Nazzbekiroglu Alyamomm inşAllah canım benim bende korkuyorum ama inşAllah sağlıcakla büyürler Allahım onları korur inşAllah