cherry_blossom Gayekaragoz ikili yaptırdım sonuçları öğrenemeden hastane agır hasar aldı depremde. Sonra üçlü yaptırmaya çalıştım bu süreçte yapmadıklarını söylediler deprem isen dolayı daha acil şeylere bakıyorlardı dedim amaaaannn nolacak yani çocukta bir sıkıntı çıksa Allah’ın verdiği cana mı kıyacağım ya da Allah korusun bir durum varsa beni strese sokmaktan başka bir işe yaramayacak sonuçta bunun tedavisi vs si yok o yüzden Rabbime emanet doğunca görcez bakalım :) tek bildiğim detaylı ultrasonumuz temiz çıktı kontrollerde de doktor iyi diyor öyle yani:) siz de boşverin öğrenseniz nolacak ki stres sıkıntı hep
Gayekaragoz YuvarlanamayanPaanda Diğerlerine gerek yok mu? Genel olarak hepsi aynı kapıya çıkıyor gibi sanki
YuvarlanamayanPaanda Gayekaragoz ben hiçbirine inanmiyorum ablamada banada 2li de down sendromu yüksek çıkrı evlatlarımız sağ salim detaylı yaptırdım mesela oğlumda böbreği büyük dediler kafası su toplamış dediler şimdi elhamdülillah 6 yaşında sağ salim kızımdada sadece 2li yaptırdım şeker yüklemesş yerine açlık tokluk şekerime baktırdım sağlık ocagından o kadar
YuvarlanamayanPaanda Gayekaragoz bu hamileliğimdede aynı yaptırırım 2li bile yaptırmam belki Allah en güzelini bilir
Ao526- Gayekaragoz Merhaba, 2’li - 3’lü ve Detaylı yaptırdım. Şeker yüklemesi yaptırdım 😂 Doktorum neyi yapalım dediyse yaptık 🙏🏻 Şükür hepsi normal çıktı ❤️
babymomy_ Gayekaragoz ben ikili test yaptırdım detaylı ultrason yaptırdım birde şeker yüklemesi yaptıracağım