Mervisnese benimde öyle 12 haftalık oldum kaşıma sakın bebek geliştiği için rahim büyüdüğü ve göbek gerildiği için kaşınıyor öyle tırnakla değilde yavaşça masaj yapar gibi kaşı ne kadar kaşırsan o kadar çatlak meydana gelir bu kaşıntı göğüste bacaktada olur benim oluyor çünkü kaşımamaya yada kibarca kaşımaya gayret ediyorum