Arkadaşlar merhaba sat 15 nisan 17 ve 18 mayısta erken gebelik testi yaptım ayrı ayrı ve pozitif çıktı. Bugun kanam oldu acil doktora gittim alttan üstten baktı gebelik yok dedi🥺 nasıl olur dedim adetim şaşmaz ve pozitif çıktı🥺 neyse kan verdim şimdi sonuç beta 7,73 çıktı ama kanamam adet gibi nedir bu yaşayan var mı? Doktara daha ulaşamadım