Yasemen790 Merhaba hanımlar, ilk hamileliğim ve 8.haftaya girdik 6.haftadan itibaren kasık ağrım neredeyse hiç yok. 4. 5. Haftalarda çok fazla olmuştu birden kesilmesi korkutuyor. Bundan önce 3 tane kaybım olduğu için. Bu durumu yaşayan var mı acaba?
NewMom__ Yasemen790 bazı kadınlarda hiç olmayada biliyor yani kişiden kişiye göre farklılık gösteren bir durum bu yapılan yorumlara göre kendinizi kötü etkileyebilirsiniz doktora gidin içiniz rahat etsin🌸
Dilsay Yasemen790 Canim kasik agrisi hep olmuyor zaten.Ara ara olur bazilarinda hep olur bazilarinda hic olmaz
Arwen23 Yasemen790 kasik ağrıları ara ara olan bir durum. Rahim genişledikçe yaşayacaksınız çok normal. Bazılarında hafif bazılarında ağır olabiliyor. Kanama, kahverengi leke vs yoksa büyük ihtimal sorun yok. Kasik ağrısı bitti diye de telaş etmeyin stres yapmayın sürekli kasık ağrısı cekseydik vallah yanmistik. İsterseniz doktorunuzu arayın onun açıklaması daha bı içinizi rahatlatır. 🙏
Yasemen790 Çok teşekkür ederim cevabınız için. İnşallah haftaya gideceğiz doktora ama içim rahat etmedi yazmak istedim.
Yasemen790 Dilsay 4. Ve 5. Haftalarda çok fazla olduğu için birden kesilmesi korkuttu. En başından beri olmasa belki bu kadar endişelenmezdim. Haftaya doktora gidecegiz bakalım inşallah her şey yolundadır.
Yasemen790 Arwen23 Çok teşekkür ederim yorumunuz içimi ferahlattı:) Zaten haftaya gideceğiz diye arayıp rahatsız etmek istemedim. Zaten riskli gebe olduğum için daha sık gidiyoruz doktora. İnşallah her şey yolundadır.