Selamınaleyküm kızlar. Perşembe günü evde test yaptım silik çizgi çıktı, akşamına acilde kan tahlili verdim hcg değeri 30.22 çıktı. Doktor çok yeni 1-1,5 haftalık falandır dedi. Normalde ayın 20sinde regl olurum ama olmamıştım o yüzden test yaptım. Bugün sanki adetim gelmiş gibi, kanama var ama normalde gördüğüm gibi değil, kasıklarımda ağrı da var. Bi kaç arkadaşım normal adet olmuş iki gün sonra test yapmış 4-6 haftalık hamile olduğunu öğrenen var. Üstüne görme denilen şey böyle bişey mi? Normalde benim adetim pıhtılı gelir ilk gün çok koyu renk sonra biraz daha açık olur ama bu öyle değil daha açık renk ve pıhtısız. Kanama çok az ama Ağrı normal regl dönemimdeki gibi olunca korktum açıkçası. Böyle üstüne görme durumu yaşayan var mı? Ya da bu tarif ettiğim düşük olabilir mi