Berkos bana da çok olurdu ilk haftalar zaten riskim vardı tuvalet ihtiyacı hariç kalkmam yasaktı yattığım yerde olurdu yanımda domates bulundururdum hep çok az tuz ekleyip yerdim şekerin düştüyse de tansiyonun düştüyse de 2 dakikada toparlıyor😂 tuzu bol atma tuzlu ayran içme şeker falan alma düşük olduğundan emin olmadan domates nötr olduğu için ikisini de hallediyor