nursenasrky hamilelikten sonra emzirme döneminde çok düştü benim felç geçirir gibi oldum direk hastaneye yatırdılar kızım 7 aylıktı psikolojimi düşünün 😔 beyaz kan trombosit verdiler kan değişimi oldu falan kortizon kullandım iyileştim derken yine bi ay veya 15 gün sonra tekrardan aynısı oldu yine yatış falan derken hatta kemoterapi verdiler 4 doz hamd olsun şuan iyiyim 5 senedir sabit trombosit düşüklüğü daha tehlikeli allahım tekrarını göstermesin bidaha. Şuan düşerse hamilelikte nasıl tedavi uygularlar bilmiyorum hemotaloji ile birlikte takibim olcak fakültede