NesliMomm bir insana ismini vermek, ömür boyu o isimle hitap edileceğini bilmek buna karar veren kişi olmak cidden zor 😄 ben kızıma ve oğluma isim koyarken hep yazarak baktım. İsim soyismi yan yana yazar bakardım. Hangisi daha güzel duruyor diye😍 sizde öyle deneyebilirsiniz isterseniz. İlla ki aradan bir isim sanki size gülümsüyor gibi görünecek 😍😀