Mercimekin-annesi44 Ben 36 da gittim Salı günü tam 3.160 dedi doktor bana açıkçası biraz kilolu geldi haftasına göre sizde durumlar nedir bizim sonucumuz sizce nasıl 🤔
beyzacmvrc Mercimekin-annesi44 35 de gittim 2900 dedi 36+2 de gittim 3 kg dedi bende 10 gün önce 2900 du 100 g mi almış sadece dedim ultrason kaynaklı olabilir aşağı yukarı oynar zaten dedi 36+2 de 3 kg dedi yani bize. 2 hafta sonra gel dedi bana çok uzun geldi. Bence o 2 haftayı doldurmadan doğuma gidicem zaten 37+0 im su anda.
35_tecrube Mercimekin-annesi44 doğar ya neden doğmasın maşallah yavruna biz 27 haftaligiz 1100 kilosu 3500 doğsun istiyorum inslh öylede olur
Mercimekin-annesi44 Narinsuu ay nasıl doğurucaazzz🤣maşallah bu arada 🥰kız mı erkek mi kesin erkektir böyle kilo aldığına göre ☺️🐣
Narinsuu Mercimekin-annesi44 yok yok kız hanımefendi keşke bı an önce doğsa. Normal doğum olmayacak yoksa böyle giderse
Narinsuu Mercimekin-annesi44 yok yok kız hanımefendi keşke bı an önce doğsa. Normal doğum olmayacak yoksa böyle giderse