Deletedmom_50 canım serklajı düşme riski olduğu için mi yaptılar sana sebebi ne? Teyzemin ilk üçüzleri erken doğum olunca sonra ikizlerdeyken ona serklaj yapmışlar. Benim de ikiz ama buna doktor karar verir herhalde riskli görse sormama gerek yoktur değil mi. Serklajı da her doktor yapamıyor bu arada ameliyathane hemşiresiyim gördüğüm tek yapabilen doktora gidiyorum şuan muayeneye belki gerekir diye 🤣