zehra33_ ilk zamanlar kilo kaybı normal vücuttaki ödem gidiyor bebekte siz sık sık emzirin gerekirse saat başı emzirin mamaya hiç bulaşmayın sütünüz varsa ben o hatayı yaptım Mama kötü bir şey değil 18 aylık olana kadar kullandık ama kendi sütüm varken başladığım için pişmanım emmeyi bıraktı mama için