Kızlar 33 haftalık hamileyim kıvılcım saçlı olduğum için uzun saç çok yoruyor beni hamileliğim boyunca teyzeler falan hep hurafeler anlatıp izin vermediler saç kesmeme ama artık havalar iyice ısında ve ben çok yetmiyorum tesetturluyumde onun için kesişeceğim artık sizce böyle bir şey var mı hamileyken saç kesilmesi sıkıntılı mı ?