Rabia-H-6 bebek senin karar senin yaptırmadım iyi yaptın bende ilk gebelikte yaptırmadım şimdide yaptırmayı düşünmüyorum,,bazı doktorlar gerçekten dayağı hakediyorlar,nettt,,,ne kadar kendini bilmezler var ya,,,öylelerine şikayet edicen yoksa hadlerini bilmezler