Alev hanım ve muhabbet hanım çok ağır kanlı insanlar hareketleri konuşmaları yavaş ama genel olarak memnun kalınan doktorlar.. ben yavaş insana tahammül edemediğim için tercih etmedim. Bir de muhabbet hanım geçen yıl arkadaşımı normal için teşvik etmedi böyle giderse ertesi güne bile doğuramazsın diyerek direncini kurdu ve sezeryana aldı. Fatma hanıma gittim çok geleneksel geldi. Direkt devletin vitaminlerini yazıyor geçiyor bi de bi şey içime sinmedi işte. Asiye hanımı Sezeryan taraftarı olarak okudum burda birebir deneyimimim yok. Mürvet hanıma da acilde denk geldim ve çok hoşlanmadım tavrından 😂 Derya hanıma gidiyorum su an tatlı cana yakın güler yüzlü bi kadın ama felaket yoğun. Şermin hanıma gebe kalmadan önce gittim o da lüzumsuz korkuttu beni gereksiz testler aldı öyle eledim. Ben de durum nudur 😂 ve hastanenin genel ahlakı kontrol randevusunu yok gibi say ne bebeği gösteriyorlar ne foto almak için bi çaba. Hıphızlı yalandan bi muayene