1344 Sabah kasıma ağrı girdi lavaboya gittim afif pembemsi leke gördüm ama sancım yok şu an ne yapayım gideyi mi hastaneye
zeynozey 1344 yok kız daha gitme beklee:) Bebiş dönmüşmüydü? Ters duruyorsa şimdi gitsen enfeksiyon riskine karşı sezeryan derler, dönmüşse sancı su beklerler, akışında gider inşallah. Nişanı gelip 1 hafta sonra doğum yapanda var 3 gün sonra doğum yapanda ☺️
aysenur-1998 1344 bencede biraz bekleyin sancılarınız çoğalırsa gidin ama çokta geciktirmeyin duruma göre kız erkek cinsiyetiniz
Nursena0378 Bence biraz bekle duş al ılık sıcak su arası biraz yürü sguat çek duruma göre git hemen gitme sezeryan alıyorlar hemen belki normal doğum yaparsın
1344 zeynozey ters değil normal pozisyonunda ben de öyle düşünüyorum hemen gitmek istemiyorum çünkü oğlum da hata yaptım hemen gittim sancıyı orada çekmiştim bunuda öyle yapmak istemiyorum o yüzden
Heyzilwq zeynozey benimde akşam ve öğlene kadar kahvremgjmsj pembesi akıntı geldi nişan miydi bu acaba şuan geri sari akıntıya döndü
1344 aysenur-1998 Rabbim nasip ederse kızım olacak dua edin çok sancım yok o yüzden çok korkuyorum açıkçası
1344 Kızlar bu benim ikinci doğumum ilkinde suyumu orada patlatmışlardı bunda sanki suyum geliyor gibi ara ara sancımda ara ara var ama dayanamayacak kadar değil
1344 Golge98 Golge98 sancım orada çekmek istemiyorum o yüzden gitmek istemiyorum zaten 10 dakika mesafede hastanem
Slhcglynn Sancılar düzene girince hastaneye gitmek en güzeli evde daha hızlı ilerliyor bende hastanede insan stres oluyor ben ilk kızımda evde çekmiştim hastaneye gittiğimde neredeysr tam açıklık olmuştu şimdi oğluma 38+4 teyim benimde 4 cm açıklığım var ama sancım falan yok bekliyoruz pazartesi gidicem doktora
Heyzilwq zeynozey bilmiyorum nişan ne demek olduğunu bilmediğim için hiç dikkat etmedim ona ama peceye baya geliyordu akıntı şimdi sarımsı akıntı olduğu 35+1 haftalik hamileyim dpgum mj olacak acaba
Htc- Ya bana doktorum kanama su gelirse gel dedi su gelirse gidilirde kanama yani nişan gelirse bende gitmek istemiyorum sancımi evde çekmek istiyorum ama bebeğe de ya bı şey olursa diye korkuyorum o yüzden bı sormak istedim acaba nişan gelince bebek hareketlerini hissediyor musunuz en azından hissedersem bende onun iyi olduğunu düşünürüm
zeynozey Heyzilwq googledan nişan doğum yazıp resimlere bakıp kıyas yapabilirsin. Sarımsıysa nişan değil ama
Heyzilwq zeynozey peki canım nişan geldikten sonra dpgum olana kadar sürüyor mu o akıntı yoksa bitiyor mu