Kızlar 29+5. Haftamdayım 2 gündür aşırı derecede el ve ayaklarımda kaşıntı var doktora gittim kan tahlillerim temiz çıktı gebelik kolestazı yok ebeleri gebelikte normal olduğunu söyledi ama geceleri asla kaşıntıdan uyuyamıyorum ağlıyorum bildiğin. Kaşıntıya ne iyi gelir benim gibi olup da çare bulan var mı şok kötü durumdayım