Herkese Merhaba.Sorum olucakti.Ben gunluk folic asit kullaniyorum.Gecenlerde kan testi yaptim ve dusuk cikti.Doktorum bana ilac yazdi.Yazdigi ilacin iceriginde folic asit var.Ilaci kullanmaya basladim.Acaba bir gunde 2 folic asitli ilac zararlimidir?Sizden bu durumu yasayanlar varmi.Aksama doktorada sorucam