atamomy ben ilk ogrendigimde devlete gidiyordum canim özel aklimda yoktu ama bebeğimin kalp atisi Durmuş dendi kürtaj günü verdiler bana aldirmazsam beni zehirleyecegi söylendi bende ordan çıkar çıkmaz özele gittim hiç bi sorun yoktu doktorun yaklaşımı konuşması hosuma gidince paket aldım bidaha asla devlete gitmedim. Sonra tetenoz için gittim sağlık ocağında kalmamış bize takipli değilsiniz biz varamayız dediler ve arkadaşım acil en yakındaki devlet hastanesine gitmiş suyu gelince özel hastane uzak olduğu için doğumu yapmamislar