Merhaba kızlar. Ben şuanda 35+5 haftalığım. Ve bebeğimin iki kez boynunda kordon dolanması olduğunu öğrendik. Doktorumuz 3. dolamayı beklemediğini çünkü alanı dar olduğundan dolayı diye ifade etti. NST ye her hafta bağlanacağım ve hareketini takip etmem gerekiyormuş. Ama şunu merak ediyorum; doğum şeklimi hala daha belirlemedik. Çünkü erken olduğunu ifade etti doktorum. Birde normal doğumda kordon uzunluğunun da önemi büyükmüş. Ama bunun ölçümü oluyor mu? Bir çok kafamda soru kaldı. Aranızda bu durumla karşılaşan oldumu? Olduysa da nasıl bir süreç geçirdiniz?