Zeymerr Günaydın güzel anneler şeker yüklemesi yaptırmak istemedim açlık tokluk kan tahlili yapıldı açlık 75 çıktı normal dediler tokluk sonuçları sabah çıktı yarın gidicem sağlık ocağına ama meraktan duramadım bileniniz varmı sonuç 69 çıkmış normalmi???
Zeymerr Busraakay_26 aaaa pardon buda açlıkmış ya sen öyle net bi şekilde sorunca girdim bida açlık yazıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ tokluk alacağına açlık almış
Busraakay_26 Zeymerr açlık 75 tokluk 69 yani bunda bir dengesizlik var Açlık çok iyi ama tokluk şekeri tuhaf onların ölçümümde sıkıntı var gibi geldi bana
Busraakay_26 Zeymerr açlık şekerlerin gayet iyi ☺️ Tokluklara da bakmak lazım ama sanmıyorum çok yüksek olacağını
Zeymerr Busraakay_26 teşekkür ederim ☺ bak şimdide doktora sinirlendim bida kan vercem onun yüzünden 🤦🏻♀️