35_tecrube Lilim bendede var iğne yaptırıyorum doktorum doğumdan sonra dedi bolca semiz otu yiyin onda B12 varmis
Alis-sss Lilim benim doktorum iğne yapma dedi bebeğe zararı olmaz demişti eksik olması Değeriniz kaçta şuan benim 105
35_tecrube Lilim neden bilmiyorum ben iğne vuruluyordum doktorum doğumdan sonra vurup şuan vitaminin ve kan ilacın yeter dedi
35_tecrube Lilim benim doktorum iğne yaptırma doğumdan sonra dedi vuruldum birkaç dedim olsun artık yaptırma dedi
Lilim Alis-sss benim degerimde136 erzakncdusuyor balık yağı kapsülü kullanıyorum onun içinde B12 var nasıl böyle çıktı anlamadim