iremasmahan06 Bebegim 11 gundur yogun bakimdaydi goguslerimde sut gittikce artmaya baslamisti gunluk 200-250 ml e yakin sut götürüyordum pompa ile sağip dun hastaneden çıktı ama sütüm gelmiyor goguslerim bombos yemek yememiştim acaba ondan mi yoksa sütüm mu gitti
Zeynepp054 iremasmahan06 Yemek yemediyseniz ondan olmuştur. Yediklerinize dikkat edin süt yapıcı şeyler yemeye çalışın ve sagmaya devam edin
Minigininannesi iremasmahan06 öyle hemen gitmez canım. Tahin helvası, dereotu gibi süt yapıcı şeyler yiyin ve en az 2-3litre su için geri gelir.