33+6 da doktor kontrolünde bebek makat gelişli denildi böyle olup 36-37 de dönen var mı ilk hamileliğim normal doğum 39 a adım attığımız gün doğum olmuştu bu ikinci benek dönmezse sezeryan olacak ilk sezeryan olduğu için de 40 cı haftaya kadar bekleriz denildi benek dönmeden normal doğum başlama olasılığı olur mu benzer şeyler yaşayanlar var mı ?