Gurbetlik Kızlar mayısta anne olacaklar burda mı? Ben çok heyecanlıyım ve biraz tedirginim ilk bebeğimi kaybettim kalp hastasıydı bu bebeğim için çok tedirginim dualarınızı bekliyorum🌹
ozlemrcp76 Gurbetlik benimde mayisin 5 i gibi görünüyor insallh Allahin izniyle hicbirsey olmaz yolu yarilamaya cok az Kaldi Allah yardimziniz olsun
BurcuuA Gurbetlik hesaplamama göre Mayıs başı yada ortası inşallah sağlıklı şekilde alırız kucağımıza :)
Gurbetlik Yildizozlem allah kurtarsın canm benim 9 mayıs ilki sezaryandi buda sezaryan olucak belki 1 hafta falan erken olur
BurcuY Elifee benimde 15 16 Mayıs Doğum benimde karnım birden çıktı ☺️Tek benim mi çıktı diodum bende 🙈
Dimple23 Benimde 22 mayıs ama sezeryan olacağı için daha erken olacak doğum ..kızlar ben hamile pantolununu bir haftadır giyiyorum iç karnım hiç yok ve diğer doğumlardan kas diye bi doku kalmadı :) göbeğim kocaman oldu
Zeynpatak Dimple23 ozaman 14 haftalik misiniz tam .sanirim asagi yukari ayni gundeyiz :) ama benim normal mi sezeryan mi henuz belli degil . Bikac gundur cikti karnimda taytlarla idare ediyorum hamile pantolonu almanin zamani geldi ama :)
Sezenkarademir Dimple23 bende giymeye başlayalı 1 hafta falan oldu. Kocaman karnım var gören herkes anlıyor hamile olduğumu 😂
Elifee Gurbetlik bende hiç kilo almadım ama önümde kocaman karnım oldu ve bende 15 inçe haftadayım bu hafta sonu birden çıktı 🤗