Papatya07- Kızlar yumurtlamanın üstünden 11 gün geçti dayanamadım erken gebelik yaptım bu şekilde çıktı ama emin olamıyorum haftasonu birde kan veremiyorum😔
Hafizebirhanim Neye emin olamıyorsun ki bildigin ben burdayim annneee diye bagirmis iste (: MasAllah ❤️
Papatya07- Hafizebirhanim sağol canım Allah razı olsun ❤️ burada çok okudum testte pozitif görüp kan verince negatif çıkan o yüzden acaba mı dedim birde iki kayıp olunca
Papatya07- yesillimonn sağol canım Allah razı olsun ❤️ burada çok okudum testte pozitif görüp kan verince negatif çıkan o yüzden acaba mı dedim birde iki kayıp olunca
Aysel_krdg Papatya07- ne zaman yumurtlama gördün canım maşallah testin pozitif sağlıkla gelsin hayırla
Zeynep0409 @Papatya07- merhaba bende çok erken davranıp böyle evde erken gebelik testi ile öğrendim benimki daha belirsiz idi .kam verdim 46 çıktı sonucum sizinki daha da belli tebrik ederim 🥰
Papatya07- Zeynep0409 sağolun Allah razı olsun pazartesi kan vereceğim bir aksilik olmazsa umarım düzenli bir şekilde artış olur 🤲🏻 Rabbim sağılacakla kucağınıza almayı nasip etsin 🌼
Aysershn44 Papatya07- beta demeyin karın ağrım veya mide bulantım var diyin gebelik süphemde var diyin mecbur yapıyorlar
Glsm_19 Papatya07- hayırlı olsun canım benim gebesin. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bizlerede dua ettt
Papatya07- Glsm_19 sağol canım Allah razı olsun tabi ki ederim Rabbim isteyen bekleyen herkese hayırlısı ile sağlıcakla evlat sahibi olmayı nasip etsin 🤲🏻