Serapp777 Kızlar dogumdan once süt arttrıcı herhangı takvıye kullandınız mı doktorunuz önerdi mi ?Saglık ocagndakı ebe dogurdktn snra olabılır dedı doktorum dogumdan ıkı hafta önce süt arttrcı verıcem dedi .Kullanp memnun kaldgnz neler var.
TTtutku Serapp777 bol su içeceksin stres yapmıyacaksın uyuyabilirsende bol uyu süt için ekstra bişrye gerek yok bol su doğum sonrası ise stres yorgunluk uykusuzluk azalmasına sebep oluyor bu arada şimdifen göğüs ucu kremi sürmeye başla faydasını görürsün anca nemlenir
Gizzgzz Serapp777 lactamil kullandım ama doktorum doğumu tetikleyeceğini söyleyip doğumdan bir gün önce iç demişti çok memnunum tadı çok güzel
Hanifealtintas Olmadı yapamadim torkunun cam şişede üzüm suyu var mor renk harika süt arttırıcıydi cokkk uzun süre kullandım
Serapp777 TTtutku evet stres uyku bol su bunları duymuştm kremide baslıcm dr da dedı ama goguslermde hc bı sertlık dolgunluk olmadı henuz dusunp stres yapmamaya calısyrm ama zaten normal dogum olmck
TTtutku Serapp777 olsun sen yinede krem sür göğüslerine zeytinyağı da olur sezeryanda sütüm geç gelir başlıyım deme bende sezeryan oldum aynı saat içinde geldi o belli olmuyor
Serapp777 TTtutku yaa inşallah darısı bana ama içimden bi his herseyın guzel yolunda olcgnı soyluyor🤲az kaldı bakalm tesekkur ederım 🌸