39+3 bugün akşam üzeri nişanım geldi düzensiz sancılar saat gece 2 gibi hastaneye gittim ilk defa alttan muayne oldum nst çekti 3 cm açıklık varmış nstde sancı gözükmüyormuş bekleyelim 4 cm ya da 5 cm açıklık olunca yatış vereyim dedi ben ev yakın olduğu ve ablam sağlıkçı olduğu için eve gelmek istedim şuan evde çekiyorum sancıları sabah saat 7 gibi falan tekrar görmek istedi eğer açılma arttıysa yatış vericek inşallah hayırlısıyla doğururum🤲🏻❤️