Blcn_13 Arkadaşlar 6+0 hamileyim gece kalktığımda ağzımda hep şekerli bir tat var sizde de oluyor mu? Acaba nedeni nedir ?
dexter canım bilmiyorum ama şu an insülin kullandığım için uyarmak istedim. beyaz yerine tam buğday ekmeğine geç ve tatlı yeme. buna meyve de dahil günde 2 porsiyonu geçme meyvede. şeker yükselten şeylere dikkat et bir de folik aside başladın mı?