Smysmysmy1 Kızlar bebeğimi birkaç saat önce epiduralsiz normal doğurdummm. Biraz toparlanınca hikayemi yazacağımmm. Allah herkesin yardımcısı olsun. Tek avazda kurtarsın inşallah 🥰
beyzacmvrc Smysmysmy1 37+0 im Bizimki biraz erken gelecek gibi 38 leri görmek istiyorum bende ama çok zor gibi 🥲 Normal doğum olcak inşallah hayırlı evlat olsun sizin bebeğiniz de gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün ♥️
kalbiminpariltisi Smysmysmy1 sağlıkla büyütün inşallah, lütfen bize de dua edin ben de çok istiyorum normal doğum yapabilmeyi 🙏😍