Eftelyaatasoy gittim bugün 39+1′dik.Karnimin çok fazla sertleştigini yumuşak olduğunun çok az sayıda olduğunu söyledim,doktorum da bunların kasılma ve doğuma hazırlık olduğunu ama başlı başına doğum başlıyor denilemeyeceğini söyledi,nstde de sancı çıkmadı zaten.Çok akıntım olduğunu da söyledim,suyuna baktı suyu iyi dedi, herhangi bir su gelişi yok dedi,bebek hâlâ kanala inmemiş,bir parmak açıklığım varmış ,rahmimde yumuşama da yokmuş, çatım da dar, üç buçuk kilodan sonra zor olur doğumun sezeryana dönebilir dedi ve biz şuan 3 kilo 400 gramız, bilmiyorum bu kız ne zaman gelmeye karar verecek ,sonunda nasıl olacak