Assy Susaminanns ben 34 yaşındayım benim ikilide riskli çıktı.yaşından dolayı riskin normal ama biyokimyayı tekrarlamak lazım 16.haftada dörtlü test yapalaım dedi doktorum.3 hafta var kontrolüme bekliyorum dua ediyorum
Zeynepduruali kizbebekannesii hımmmm bizim 74 tane genetik hastalığa bakılacağı söylenmişti, hepsine bakılacak diye sanırım 2600 tl verdik sonuç temiz geldi şükür
kizbebekannesii Zeynepduruali evet canım benim o fiayata sordugum yer de 74 hastalık dedi ama biz ztn aadece down ogrenmek istiyoruz o yüzden gerek yok diye düşündük yoksa o kadar incelemeye senin de fiyatı iyi yani.
Assy Lilaalya evet biyokimya riskli dedi doktorum.telefonda öğrendim sonuçlarımı değerler nasıl bilmiyorum