Biz de 37+5 olduk bugün, ilki sezaryen olduğu için ameliyat hazırlığımızı yaptık 4 haziran a gün verdi. Ondan öncesinde de doğurmamak hiç iş yapmıyorum 😬 eşim süpürup siliyor sag olsun. Arada adet sancısi gibi birden gelen bir ağrı oluyor özellikle ayaktayken kızım hareket ederse beni çok zorluyor, onun dışında pek bisey yok.