Kubrakarahan benimde oluyor canim hamile kaldığımdan beri kalp atışlarım iyice hızlandı dışardan baktığımda resmen kalp atışımı görüyorum herhangi bir acı sızı ağrı yok sadece elimi koyunca falan baya kalbim dışarı çıkacak gibi oluyor , doktora sordum bir sorun yok dedi 16 haftalık hamileyim bende , bakalım ne zaman geçer diye beklemedeyim