Normal doğum olacak inşallah 38+6 dayız pazartesi salı gidicem. 39+2 falan olacak 40. Haftada olucaz artık bı gün verir mi acaba çok stres yaşıyorum 39+4 te ilk kızımı doğurdum suni sancı ile sıfır açılma ile aynı şekilde doguracaksin deseler şimdi ona bile razıyım günlerdir stres mahvetti 🥲