Kızlar bu 4 gebeliğim 3 kez kaybettim daha yeni öğrendim ya 🥺🥺🥺😣😭her hamilelik ameliyat masasında bitiyor bıktım artık .ağrıyor yine solum en son dış gebelik geçirmiştim o yüzden mi tüplerim hasas yoksa yine mi dış gebelik oluşuyor ara ara ağrı girip çıkıyor