Monarosa06 Kizlar özür dilerek soruyorum hamilelikte çok kabız oldum ve makatta bı et parçası oluşmuş ikinmaktan oluyormuş sanırım bu durumu yaşayan var mı normal doğuma engel olur mu ? Daha sonrasi şikayet artar mı
Zehraumut Monarosa06 evet kuzum bendede var kırmızı kantaron yağı sür zeytinyağı ve viks bunlar çok iyi geliyor normal doğuma emgel değil tabiki benim ilk oğlumda başladı normal doğurdum nasip olursa bu bebeğimi fe normal istiyorum kabız olmamaya çalış karpuz çok tüket kayısı ye bol su iç ve her lavabodan çıkışı dediklerim den birini sür
Likayolcusu Monarosa06 bende doğum sonrası olmuştu ve mahf oluyordum her wcye gidişimde temiz bir bez parçasını ütüyle iyice ısıtıp üstüne bastırıyordum tani kendinizi yakmadan birkaç defa yapınca artık hissiz ölü bi parça oluyor hiç can yakmıyor ben bi tek bu şekilde o acıdan kurtuldum ne kadar sağlıklı bilemiycem tabi ama bende işe yaradı 2 yıl geçti hala bi sorun yok
zge13 Monarosa06 ben kanama da yaşadım ama demir ilacı kullanınca kabızlık yaptı çok ona bağlıyorum normalde basur yaşayan biriydim zaten malum genetikmis öyle diyorlar kabız olunca direk belli ediyor kendini ama bir kaç gün ilacı bırakıp sıvı beslendim acı turşu yemedim baharattan uzak durdum toparladım. Kanama da direk ortadan kayboldu
Havvaca Bir doktora görünmekte fayda var canım. Hamilelikte çok yaşandığını biliyorum ama çözümü hakkında bilgim yok. Kayısı tüket. Sıvı beslen zorlama orayı.
Kubracns Canım bende senin gibiydim kabızdım ilk 5 ay çok fena geçti benim için ama sonra magnezyum kullandım hergün düzenli bi şekilde iki kere WC ye çıkıyorum 35 haftalığım hala kullanıyorum çok rahatım mutlaka magnezyumu dene
askooyumm Et parçası dediğin basur olabilir mi? Gebelikten öncesinde varsa gebelikte tetikleniyor çünkü