esmos27-e merhabalar hanımlar acaba karnınız kaçıncı haftada çıktı ben 12+3 oldum karnım var ama kendi göbeğimmi yoksa bebişmi anlayamıyorummm sizlerin nasıldı bu durum?🥺
Zehraumut esmos27-e çok erken ama benim düşüğümle birlikte 4. Gebeliğim bu ben Şuan 8+5 deyim sadece yemek yiyince sanki 5 aylık gibi karnım şişiypr 🤭 12. Haftada olabilir bir tık çıkabilir ilk oğlumda benim 6. Ayıma kadar göbeğim yoktı doğum yaptığım da da kavun kadardı karnım 😀😀
esmos27-e Zehraumut yaaa ama belki iç karnın geniştir ben hep göbekli biriydim ama içime çekince göbeğim giderdi şimdi çıkıntı göbek var
Ayseceee Valla bende 11+5 im şu an öne doğru göbeğim acayip çıktı ilk defa böyle göbek görüyorum kendimde bebek mi göbek mi bende merak ediyorum 😂
33begum Ayseceee ilk aylar gaz oluyor canlar bebek olma ihtimali yok 16-17 haftadan sonra yavaş yavaş belirir
Zehraumut esmos27-e evet oğlumda doktor öyle demişti bunda da normal diyorlar 2 de göbek daha çok çıkarmış
Zehraumut esmos27-e hımm 27 yazınca Antepli sandım benim eşim Antepli Antep’te oturuyoruz sen İzmir’de mi oturuyorsun
Ask-bebegim esmos27-e bende emin olamıyorum normalde hiç göbeği olmayan biriyim ama gaz mi nedir şüpheliyim:) çokta hevesle bekliyorumm
esmos27-e Zehraumut yok doğma büyüme izmirliyim ama Kocaelide yaşıyorum eşimin burada işi olduğu için
Havvaca esmos27-e 12 haftada benim ve eşimin anlayacağı şekilde çıkmıştı. Sonra bir ara indi meğer yazmıs. Sonra bir büyüdü aman yarabbi sanki bir gecede 😂 su an 29+6 yarım dünya olduk 😂